Olen aloittanut digikuvauskurssin. Kävimme viikonloppuna kuvausretkellä. Olen ollut erittäin alavireinen viime aikoina, ja ajattelin välillä, että en lähde retkelle ollenkaan. Mutta koska olin kahdelle ihmiselle sanonut, että lähden, niin en kehdannut jäädä poiskaan. Oli hyvä että lähdin, minulla oli kivaa. Otin nuoremman poikani mukaan, ja hän nautti retkestä ja yhdessä tekemisestä äidin kanssa kovasti. Taidanpa käyttää samaa konstia itseeni jatkossakin. Elämä juuttuu niin helposti koti-työ-ruokakauppa -Bermudan kolmioon. Ja jos tilanne on se, että jokainen noista paikoista imee enemmän voimaa kuin antaa, on erityisen tärkeää tankata sitä voimaa jostain muualta. Vaikka se kestää vain hetken, on sillä merkitystä.

1998306.jpg

Olisiko tämä sitä grafiikkaa...?

1998314.jpg

Olen aina rakastanut tällaisia peikkokantoja. Kanto valitettavasti katoaa taustaan.

1998319.jpg

Pystyssä pysyy tämäkin puu -toistaiseksi.